• środa, Styczeń 17
    Wystawiła złą opinię o sklepie – SZYBKO TEGO ŻAŁOWAŁA! Właściciel postanowił…

    Wystawiła złą opinię o sklepie – SZYBKO TEGO ŻAŁOWAŁA! Właściciel postanowił…

  • Klientka wystawiła złą opinię na temat sklepu, rozwścieczyła właściciela do tego stopnia, że ten postanowił przejechać blisko 850 kilometrów, by się na niej zemścić.

    Nieprzychylna, a nawet negatywna opinia na temat sklepu? Tej kobicie ta zagrywka po prostu się nie opłacała. Właściciel sklepu podjął się podróży w promieniu 530 mil (850 kilometrów), by pobić kobietę, która zostawiła mu złą recenzję online. Obecnie młoda klientka o imieniu Xiao Li przebywa  w szpitalu.

    Kobieta zamówiła ubrania w Internecie, ale skarżyła się na internetowym forum sklepu, że przesyłka opóźniła się o 4 dni. Sprzedawca – Zhang brutalnie pobił klientkę, grożąc, że ją zabije. 

    Do zdarzenia doszło w Azji. 

    źródło/fot/video: unilad.co.uk

    kg